BURBERRY
BURBERRY
Apie BURBERRY
Nuo tada, kai 1856 m. 21-erių Thomas Burberry Anglijoje įkūrė BURBERRY kompaniją, ji siejama su kokybe. Kompanija pirmoji pradėjo gaminti vandeniui atsparius ir orui laidžius apsiaustus iš gabardino medžiagos, kuriuos dėvėjo net aukščiausio rango karininkai antrojo Boer karo metu (1899 m.), taip pat visa BURBERRY „amunicija“ buvo aprūpintas garsus norvegų keliautojas Roald‘as Amundsen‘as, pirmasis pasiekęs Šiaurės ašigalį. 1901 m. Burberry Ekvestų Riterio logotipas buvo patobulintas papuošiant jį lotynišku žodžiu „Prorsum“, kuris reiškia „eiti pirmyn“ ir buvo užpatentuotas kaip firmos skiriamasis ženklas.
 
Be abejo, BURBERRY neįsivaizduojamas be languotų detalių – firminis „languotumas“ buvo užpatentuotas dar 1920 m. BURBERRY labai mėgo Didžiosios Britanijos premjeras Winston‘as Churchill‘is, taip pat Burberry neatsiejamas nuo britų Karališkosios šeimos -  pati Jos Didenybė Karalienė Elžbieta II įteikė BURBERRY Karališkąjį apdovanojimą. Iki šių dienų BURBERRY išlaikė aukštos kokybės, prabangos, patikimumo, išskirtinumo ir novatoriškumo tradicijas.

BURBERRY