Duk

Pasirinkite Jus dominančią temą.

Jei nerandate atsakymo į iškilusį klausimą, kreipkitės el. paštu online@kristiana.lt

 

Atsiskaitymas už prekes
ATSISKAITYMAS UŽ PREKES

KAIP ATSISKAITYTI UŽ PREKES?


Už prekes galima atsiskaityti šiais būdais:

  • elektronine bankininkyste (per Paysera.lt sistemą, į kurią būsite nukreipti automatiškai);
  • bankiniu pavedimu;
  • grynais pinigais kurjeriui pristačius siuntą;
  • dovanų kortele.


Norėdami atsiimti užsakymą „Kristiana“ salone, būtinai turite atsiskaityti už prekes elektronine bankininkyste (per Paysera.lt sistemą, į kurią būsite nukreipiami automatiškai) ar atlikti bankinį pavedimą. Užsakymas ruošiamas gavus įmoką.

 

Atsiskaitymas už prekes
LOJALUMO KORTELĖ

AR PERKANT KRISTIANA.LT GALIMA PANAUDOTI KLUBO KORTELĘ?

Atsiskaitydami už prekes internetinėje parduotuvėje, galite kaupti taškus „Kristiana“ lojalumo kortelėje. Jums tereikia įvesti lojalumo kortelės numerį peržiūrint suformuotą prekių krepšelį. Kortelės numerio įvedimui skirtas atskiras laukelis.

 

KĄ DARYTI JEIGU UŽSAKYME NENURODŽIAU LOJALUMO KORTELĖS NUMERIO?

Norėdami panaudoti lojalumo kortelę, kuo skubiau informuokite mus telefonu +370 612 77888 arba atsiųskite kortelės numerį el. paštu helpdesk@kristiana.lt

 

AR GALIMA PERKANT INTERNETU PANAUDOTI LOJALUMO KORTELĖJE SUKAUPTUS „KRISTIANA“ EURUS?

Šiuo metu Kristiana.lt internetinėje parduotuvėje pasinaudoti lojalumo programa galima tik kaupiant taškus.

 

KAIP VEIKIA LOJALUMO KORTELĖS SISTEMA?

Už įsigytus pirkinius suteikiami KRISTIANOS EURAI, o sukauptus KRISTIANOS EURUS galite panaudoti naujiems pirkiniams.
KRISTIANOS EURAI suteikiami už kiekvienus išleistus 25 Eurus.
Pavyzdys: pirkote už 60 eurų – Jūsų kaupiamąją sąskaitą papildysime 1,80 KRISTIANOS EURO.
Perkant daugiau – nauda didesnė:
Jei per 6 mėn. pirkote prekių už 500 Eur – kaupsite dvigubai greičiau: pirkote už 60 eurų – Jūsų kaupiamąją sąskaitą papildysime 3,60 KRISTIANOS EURO.
Jei per 6 mėn. pirkote prekių už 1000 Eur – kaupsite dar greičiau: pirkote už 60 eurų – Jūsų kaupiamąją sąskaitą papildysime 6 KRISTIANOS EURAIS.
Kaupiamosios nuolaidos dydis perskaičiuojamas du kartus per metus, t.y. sausio mėn.1d. ir liepos mėn.1d.

 

ŠĮ MĖNESĮ MANO GIMTADIENIS. KAIP PASINAUDOTI GIMIMO DIENOS PROGA SUTEIKIAMA PAPILDOMA 10% NUOLAIDA?

KRISTIANA, sveikindama Jus su gimtadieniu, dovanoja papildomą 10% nuolaidą - dar daugiau KRISTIANOS EURŲ: vienam apsipirkimui Jūsų gimtadienio mėnesį už kiekvienus sumokėtus 25 eurus sukaupsite papildomus 2,50 KRISTIANOS EURO.
Pavyzdžiui: pirkote už 60 eurų – Jūsų kaupiamąją sąskaitą papildysime dar 6 KRISTIANOS EURAIS.
Tam, kad sėkmingai galėtume pritaikyti Gimtadienio nuolaidą, būtinai užsakymo 2-ajame žingsnyje, laukelyje „Jūsų komentaras“, įrašykite savo Lojalumo kortelės numerį ir nurodykite gimimo dienos datą.

 

KĄ DARYTI JEI NEGALIU PRISKIRTI LOJALUMO KORTELĖS PERKANT INTERNETU?

Lojalumo kortelės numerį suveskite į tam skirtą laukelį ir paspauskite mygtuką "PRISKIRTI".

Jeigu Jūsų kortelė nėra priimta, patikrinkite ar sutampa Jūsų el. pašto adresas, kurį naudojate registracijai perkant internetu su tuo el. paštu, kurį nurodėte pildydami lojalumo kortelės anketą.

 

Atsiskaitymas už prekes
DOVANŲ KORTELĖ

KAIP ATSISKAITYTI DOVANŲ KORTELE?

Suformavus norimų prekių krepšelį, prekių sąrašo apačioje atskirai išskirtame "Dovanų kortelė" laukelyje įvesti dovanų kortelės numerį ir paspausti mygtuką "Priskirti". Jeigu panaudojate ne el. dovanų kortelę o plastikinę, papildomai reikia įvesti PIN kodą, kuri reikia nutrinti nuo plastikinės kortelės.

Jeigu pasirinksite apmokėti užsakymą grynaisiais pinigais ir jeigu Jūsų užsakymo suma yra didesnė nei dovanų kortelės suma, tuomet skirtumą galėsite sumokėti kurjeriui grynaisiais pristatnt Jūsų siuntą.

 

KĄ DARYTI, JEIGU UŽSAKYME NENURODŽIAU DOVANŲ KORTELĖS NUMERIO?

Norėdami atsiskaityti dovanų kortele, kuo skubiau informuokite mus telefonu +370 612 77888 ar el. paštu helpdesk@kristiana.lt. Būtina nurodyti dovanų kortelės numerį el. paštu.

 

AR DOVANŲ KORTELĖS SUMUOJAMOS?

Taip, užsakymo išlaidas galite padengti keliomis dovanų kortelėmis. Jums tereikia įvesti dovanų kortelių numerius vienas paskui kitą atskirai išskirtame laukelyje "Dovanų kortelė".

 

AR REIKIA SAUGOTI DOVANŲ KORTELĘ, NORS UŽSAKYME JAU NURODŽIAU JOS NUMERĮ?

Dovanų kortelę reikia saugoti. Praradus dovanų kortelę kreipkitės į bet kurį Kristiana saloną.

 

Atsiskaitymas už prekes
PREKIŲ PRISTATYMAS KURJERIU

KADA KURJERIS PRISTATYS MANO SIUNTĄ?

Užsakymai kurjeriu pristatomi per 1 – 3 d. d. visoje Lietuvoje.

 

KUR ŠIUO METU YRA MANO SIUNTINYS?

Sekti savo siuntą galite adresu www.venipak.lt, įvedę siuntos numerį, gautą el. paštu.

 

AR KURJERIS INFORMUOS MANE PRIEŠ ATVYKDAMAS?

Kurjeris visada susisiekia su Klientais prieš pristatydamas siuntą.

 

AR GALI MANO SIUNTĄ PRIIMTI KITAS ASMUO?

Norėdami, jog Jūsų siuntą priimtų kitas asmuo, būtinai tai nurodykite 2-ajame užsakymo žingsnelyje „Pristatymas“ laukelyje „Jūsų komentaras“ arba informuokite telefonu +370 612 77888 ar el. paštu helpdesk@kristiana.lt.

 

KOKIA PRISTATYMO KURJERIU KAINA?

Užsakymo siuntos pristatymo kaina visoje Lietuvoje yra 2.95 Eur, perkant už 49 Eur ar daugiau – pristatymas nemokamas.

 

AR GALIMA UŽSAKYMĄ PRISTATYTI Į UŽSIENĮ?

Šiuo metu Kristiana.lt internetinė parduotuvė vykdo prekybą tik Lietuvoje.

 

Atsiskaitymas už prekes
PREKIŲ ATSIĖMIMAS „KRISTIANA“ SALONE

KURIAME SALONE GALIU ATSIIMTI INTERNETU UŽSAKYTAS PREKES?

Užsakymo metu galite pasirinkti, kuriame „Kristiana“ salone atsiimsite internetu užsakytas prekes. Šiuo metu užsisakius Kristiana.lt internetinėje parduotuvėje, prekes galite atsiimti šiuose salonuose:


VILNIUJE:
Gedimino pr. 14 ("KRISTIANA" salone)
Ozo g. 25 (PC "Akropolis")
Ozo g. 18 (PC "Ozas")
KAUNE:
Karaliaus Mindaugo pr. 49 (PC „Akropolis“),
KLAIPĖDOJE:
Taikos pr. 61 (PC „Akropolis“)
ŠIAULIUOSE:
Aido g. 8 (PC „Akropolis“)
PANEVĖŽYJE:
Laisvės a. 4
ALYTUJE:
Naujoji g. 2C (PC "Centro")

 


NORIU UŽSAKYMĄ ATSIIMTI „KRISTIANA“ SALONE, AR GALIU ATSISKAITYTI GRYNAISIAIS?

Norėdami atsiimti užsakymą „Kristiana“ salone, būtinai turite atsiskaityti už prekes elektronine bankininkyste (per Paysera.lt sistemą, į kurią būsite nukreipiami automatiškai) ar atlikti bankinį pavedimą. Užsakymas ruošiamas gavus įmoką.

 

ATSIĖMIMĄ PASIRINKAU PARDUOTUVĖJE, KADA UŽSAKYMAS BUS PARUOŠTAS?

Jūsų užsakymas bus pradėtas ruošti iš karto po to, kai bus gautas mokėjimas už prekes.
Užsakymai ruošiami darbo dienomis, apie paruoštą užsakymą klientai informuojami el. paštu.
Užsakymą suruošime per 1-2 darbo dienas.

 

AR GALI MANO UŽSAKYMĄ ATSIIMTI KITAS ASMUO?

Norėdami, jog Jūsų užsakytas prekes atsiimtų kitas asmuo, būtinai nurodykite jo vardą bei pavardę 2-ajame užsakymo žingsnelyje „Pristatymas“, laukelyje „Jūsų komentaras“.

 

Atsiskaitymas už prekes
UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS

KAIP ATŠAUKTI UŽSAKYMĄ?

Norėdami atšaukti suformuotą užsakymą, prašome informuoti mus telefonu +370 612 77888 ar el. paštu helpdesk@kristiana.lt bei nurodyti užsakymo atšaukimo priežastį.

 

PER KIEK LAIKO GRĄŽINAMI UŽSAKYMO METU SUMOKĖTI PINIGAI?

Atšaukus užsakymą sumokėti pinigai yra grąžinami per 10 d. d. į Jūsų nurodytą banko sąskaitą (banko sąskaita turi sutapti su ta, kuria atlikote užsakymo mokėjimą).

 

Atsiskaitymas už prekes
PREKIŲ GRĄŽINIMAS

NORIU GRĄŽINTI UŽSAKYTAS PREKES, KAIP TAI ATLIKTI?

Prekes galite grąžinti kurjeriui pristatymo metu arba, jeigu siuntą priėmėte, galite užpildyti prekių grąžinimo formą, kurią rastite skiltyje „Grąžinimo tvarka“ bei skenuotą atsiųsti el. paštu online@kristiana.lt. Dėl tolesnių veiksmų su Jumis susisieksime asmeniškai.
Tam, kad grąžinimas būtų sėkmingas, prekė ir jos pakuotė turi būti nepažeistos. Grąžinimo siuntimo išlaidos tenka klientui.

 

KĄ DARYTI, JEI GAVAU NEKOKYBIŠKAS PREKES IR NORIU JAS GRĄŽINTI?

Jei pastebėjote, kad gautų prekių kokybė yra bloga (pažeista prekės pakuotė, pažeista prekė, nekokybiškas turinys) jas galite grąžinti kurjeriui arba jau priėmus prekes ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo prekių pristatymo laiko informuoti telefonu +370 612 77888 ar el. paštu helpdesk@kristiana.lt.

 

PER KIEK LAIKO GRĄŽINAMI UŽSAKYMO METU SUMOKĖTI PINIGAI?

Grąžinus prekes Jūsų sumokėti pinigai yra grąžinami per 10 d. d. į nurodytą banko sąskaitą (banko sąskaita turi sutapti su ta, kuria atlikote mokėjimą už prekes).

 

Atsiskaitymas už prekes
MANO DUOMENYS

PASIKEITĖ MANO EL. PAŠTO ADRESAS, KAIP GALĖČIAU JĮ ATNAUJINTI IR E-KRISTIANA INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE?

Norėdami pakeisti el. pašto adresą, prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje „Asmeniniai duomenys“ įveskite savo naują adresą. Spauskite mygtuką „Atnaujinti“. Apie el. pašto pakeitimą sistema informuos pranešimu „Atnaujinta".

 

KAIP PAKEISTI PRISIJUNGIMO SLAPTAŽODĮ?

Norėdami pakeisti slaptažodį, prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje „Asmeniniai duomenys“ įveskite savo senąjį bei du kartus pakartokite naująjį slaptažodį. Spauskite mygtuką „Atnaujinti“. Apie sėkmingą slaptažodžio pakeitimą sistema Jus informuos pranešimu „Atnaujinta".

 

KAIP PAKEISTI MANO ADRESĄ ARBA TELEFONĄ?

Norėdami pakeisti adresą arba telefono numerį, prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje „Asmeniniai duomenys“ įrašykite naujuosius duomenis. Spauskite mygtuką „Atnaujinti“. Apie sėkmingą duomenų pakeitimą sistema Jus informuos pranešimu „Atnaujinta".

 

AR GALIU IŠSAUGOTI DAUGIAU NEI VIENĄ PREKIŲ PRISTATYMO ADRESĄ?

Galite išsaugoti tris dažniau naudojamus pristatymo adresus. Prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje „Adresai“ sukurkite ar redaguokite savo adresus. Sėkmingai sukūrus, naujajį adresą matysite adresų sąraše.