DIOR EKSPERTAI
DIOR EKSPERTAI

„Dior“ labiau nei kada nors anksčiau žengia koja kojon su šiuo laikmečiu ir yra pats prabangiausias ir moderniausias grožio prekių ženklas. „Dior“ kompanija atiduoda duoklę moteriškumo galiai ir kiekvienos moters grožiui, kuris paverčia ją išskirtine. Tuo pat metu kasdien kuria tvarią ateitį.

NUO 1947-ŲJŲ IKI ŠIŲ DIENŲ

Dizaineris ir kvepalų kūrėjas, Christianas Dioras nuo pat pirmojo savo mados šou 1947 m. vasario 12 d. turėjo pasaulinę moterų, mados ir grožio viziją. Nuo to laiko „Dior“ mados namai ir toliau garsėja kaip savo laiką pralenkiantis ir turtingą paveldą turintis prekės ženklas. Vėl atsidarę 30 Avenue Montaigne Paryžiuje, „Dior“ kviečia lankytojus susipažinti su ypatinga aplinka, kurioje kultūra ir istorija dovanoja nepamirštamą patirtį.

MOTERŲ GALIA

„Mano svajonė buvo padaryti moteris ne tik gražesnes, bet ir laimingesnes“, - sakydavo Christianas Dioras. Nuo to laiko „Dior“ mados namai įžvelgė kiekvienos moters moteriškumo svarbą, palaikė ir skatino jų galią ir ambicijas. Programa „Women@Dior“ ir kampanija „Dior Chin Up“ yra šio įsipareigojimo pavyzdžiai.

KŪRYBA KAIP MENAS

„Dior“ kūryba ir meistriškumas yra neatkartojami. Už „Dior“ makiažo priemonių kuriamas neprilygstamas spalvas ir jutimines tekstūras atsako Peter Philips, „Dior“ makiažo kūrybos ir įvaizdžio direktorius, o kvepalų kūrime savo talentus atskleidžia Francis Kurkdjian - aromatų kūrimo direktorius.

„DIOR“ ĮSIPAREIGOJIMAS TVARIAI ATEIČIAI

„Dior Beauty“ įsipareigoję siekti ekologiško dizaino ir formulėse naudojamų ingredientų skaidrumo, todėl 2022 m. žengė dar vieną žingsnį ir pasidalino savo atsakingos gamybos deklaracija. Be to, „Dior“ mados namai Prancūzijoje ir visame pasaulyje turi savo sodus, kuriuose auginamos gėlės yra naudojamos „Dior“ kvepalų, makiažo ir odos priežiūros produktų sudėtyje.